Szanowni Klienci,
Usługa BLIK jest już dostępna dla wszystkich klientów indywidualnych w aplikacji mobilnej mobileNet.
BLIK to szybkie, proste i bezpiecznie transakcje w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania jakichkolwiek danych – wystarczy w aplikacji mobileNet wygenerować kod BLIK.
Opcja przelewu na telefon jest już dostępna.
Przelewy BLIK są darmowe, trafiają od razu na konto odbiorcy i są dostępne 24/7/365 – to wygodny sposób na rozliczanie np. wspólnych zakupów, zrzutki na prezent lub pizzę.
Nie musisz już pamiętać 26-cyfrowego numeru konta – wystarczy numer telefonu osoby, której chcesz przesłać pieniądze.
Jak aktywować usługę
Jak płacić za pomocą usługi
Jakie limity obowiązuja przy płatnościach ?
W każdej chwili możesz zmienić wysokość limitów transakcyjnych logując się do bankowości elektronicznej w zakładce - Mój profil/Zarządzanie limitami.
W tabeli możesz sprawdzić jakie są limity dzienne transakcji dokonywanych za pośrednictwem usługi BLIK.
Rodzaj transakcji |
Limit domyślny |
Limit maksymalny |
Wypłata gotówki z bankomatu |
500,00 zł |
5 000,00 zł |
Płatności w sklepach |
500,00 zł |
5 000,00 zł |
Zakupy online |
500,00 zł |
5 000,00 zł |
Przelew na telefon |
500,00 zł |
1 000,00 zł |