Usługa BLIK już dostępna

Szanowni Klienci,

Usługa BLIK jest już dostępna dla wszystkich klientów indywidualnych w aplikacji mobilnej mobileNet.

BLIK to szybkie, proste i bezpiecznie transakcje w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania jakichkolwiek danych – wystarczy w aplikacji mobileNet wygenerować kod BLIK.

Opcja przelewu na telefon jest już dostępna.

Przelewy BLIK są darmowe, trafiają od razu na konto odbiorcy i są dostępne 24/7/365 – to wygodny sposób na rozliczanie np. wspólnych zakupów, zrzutki na prezent lub pizzę.

Nie musisz już pamiętać 26-cyfrowego numeru konta – wystarczy numer telefonu osoby, której chcesz przesłać pieniądze.


Jak aktywować usługę  +H6MRSQSEXTXQAAAAAElFTkSuQmCC

  • zaloguj się do aplikacji i kliknij ikonkę BLIK
  • wybierz rachunek, który chcesz powiązać z usługą
  • zapoznaj się i zaakceptuj regulamin usługi
  • kliknij Dalej i potwierdź aktywację usługi BLIK

Jak płacić za pomocą usługi  BLIK

  • zaloguj się do aplikacji i kliknij ikonkę BLIK
  • wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej mobileNet
  • wprowadź kod BLIK na stronie sklepu, klawiaturze terminala lub bankomatu
  • potwierdź dokonanie operacji w aplikacji mobilnej

Jakie limity obowiązuja przy płatnościach  ?

W każdej chwili możesz zmienić wysokość limitów transakcyjnych logując się do bankowości elektronicznej w zakładce - Mój profil/Zarządzanie limitami.

W tabeli możesz sprawdzić jakie są limity dzienne transakcji dokonywanych za pośrednictwem usługi BLIK.

Rodzaj transakcji

Limit domyślny

Limit maksymalny

Wypłata gotówki z bankomatu

500,00 zł

5 000,00 zł

Płatności w sklepach

500,00 zł

5 000,00 zł

Zakupy online

500,00 zł

5 000,00 zł

Przelew na telefon

500,00 zł

1 000,00 zł

Bank Spółdzielczy Rzemiosła w Radomiu
ul. Waryńskiego 2, 26-600 Radom
Tel. +48 48 362 66 53, e-mail: bsr@bsr.com.pl