Ułatwienia dostępu

Przejdź do głównej treści

Szybkie i wygodne płatności

eBankNet

    System Bankowości Internetowej eBankNet umożliwia:

    • wygodny i bezpieczny dostęp do rachunku przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu;
    • sprawne dokonywanie operacji bankowych bez konieczności wizyty w placówce Banku;
    • bezpieczeństwo;
    • niższe koszty realizacji przelewów;
    • autoryzacja transakcji za pomocą kodów SMS lub listy haseł jednorazowych;
    • prosta i intuicyjna nawigacja

    System eBankNet pozwala m.in. na:

    • przeglądanie stanów i obrotów na rachunkach bankowych;
    • generowanie historii rachunków za wybrany okres;
    • składanie zleceń płatniczych (poleceń przelewu) w obrocie krajowym, w złotych polskich;
    • składanie dyspozycji dotyczących przelewów w obrocie dewizowym;
    • realizację zleceń stałych;
    • tworzenie definicji (szablonów) przelewów;
    • zakładanie oraz likwidowanie lokat terminowych ze środków znajdujących się na rachunkach posiadacza rachunku w banku;
    • tworzenie bazy danych kontrahentów, na rzecz których składane są dyspozycje;
    • podgląd blokad kartowych;
    • zdefiniowanie identyfikatorów dla kilku użytkowników i ustalenie dla każdego z nich zakresu indywidualnych uprawnień do rachunku bankowego;
    • logowanie do systemu przy użyciu indywidualnego loginu oraz hasła;
    • autoryzacje transakcji przy pomocy: kodów sms, listy haseł jednorazowych lub hasła do systemu;
    • doładowania telefonów.

    Uwaga! Nie ujawniaj nikomu swoich haseł jednorazowych! Nie korzystaj z niezaufanego sprzętu komputerowego!

     

    Logowanie do eBankNet

    ebannknet

     

     

     

    Dlaczego warto?

    • Wygodę: Szybkie i łatwe płatności bez wyciągania portfela.
    • Bezpieczeństwo: Twoje pieniądze są chronione wielopoziomowymi systemami bezpieczeństwa.
    • Innowacyjność: Korzystaj z najnowszych technologii płatności elektronicznych.

    Przydatne informacje

    Blokowanie/ usunięcie blokady eBankNet

    W celu odblokowania lub blokady dostępu oraz możliwości wykonywania przelewów w systemie bankowości internetowej  należy wypełnić  poniższy załącznik, a następnie dostarczyć go do najbliższej placówki banku.

    W razie problemów związanych z bankowością internetową takich jak:

    - zablokowanie z powodu 3-krotnego błędnego logowania,

    - zablokowanie z powodu 3-krotnego błędnego wpisania kodu jednorazowego przy autoryzowaniu zleceń,

    niezbędnych informacji udzielą Państwu pracownicy Oddziałów lub Filii Banku w godzinach pracy placówek.

    Wniosek o zablokowanie/usunięcie blokadu eBankNet