System Bankowości Internetowej eBankNet umożliwia:
- wygodny i bezpieczny dostęp do rachunku przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu;
- sprawne dokonywanie operacji bankowych bez konieczności wizyty w placówce Banku;
- bezpieczeństwo;
- niższe koszty realizacji przelewów;
- autoryzacja transakcji za pomocą kodów SMS lub listy haseł jednorazowych;
- prosta i intuicyjna nawigacja
System eBankNet pozwala m.in. na:
- przeglądanie stanów i obrotów na rachunkach bankowych;
- generowanie historii rachunków za wybrany okres;
- składanie zleceń płatniczych (poleceń przelewu) w obrocie krajowym, w złotych polskich;
- składanie dyspozycji dotyczących przelewów w obrocie dewizowym;
- realizację zleceń stałych;
- tworzenie definicji (szablonów) przelewów;
- zakładanie oraz likwidowanie lokat terminowych ze środków znajdujących się na rachunkach posiadacza rachunku w banku;
- tworzenie bazy danych kontrahentów, na rzecz których składane są dyspozycje;
- podgląd blokad kartowych;
- zdefiniowanie identyfikatorów dla kilku użytkowników i ustalenie dla każdego z nich zakresu indywidualnych uprawnień do rachunku bankowego;
- logowanie do systemu przy użyciu indywidualnego loginu oraz hasła;
- autoryzacje transakcji przy pomocy: kodów sms, listy haseł jednorazowych lub hasła do systemu;
- doładowania telefonów.
Uwaga! Nie ujawniaj nikomu swoich haseł jednorazowych! Nie korzystaj z niezaufanego sprzętu komputerowego!
Przydatne informacje
Blokowanie/ usunięcie blokady eBankNet
W celu odblokowania lub blokady dostępu oraz możliwości wykonywania przelewów w systemie bankowości internetowej należy wypełnić poniższy załącznik, a następnie dostarczyć go do najbliższej placówki banku.
W razie problemów związanych z bankowością internetową takich jak:
- zablokowanie z powodu 3-krotnego błędnego logowania,
- zablokowanie z powodu 3-krotnego błędnego wpisania kodu jednorazowego przy autoryzowaniu zleceń,
niezbędnych informacji udzielą Państwu pracownicy Oddziałów lub Filii Banku w godzinach pracy placówek.